El Tiempo por Tutiempo.net

jueves, 15 de marzo de 2007

Bombes? Por a volar... i quin riure!

Com cada tarda/vespre, ahir tornava amb el LUAS cap a casa despres d'una jornada de feina. Abans pero, vaig passar per una botiga per comprar alguna cosa mes per menjar: olives! Si si... olives! Es la primera vegada en sis mesos que he comprat olives. Com no, sense pinyol! Un potet petit, pq no es facin mal be. (per cert... les olives es fan mal be?) A part d'aixo vaig comprar altres coses, pero aquest producte es el mes destacable.

Doncs com sempre que viatjo amb el Luas, sempre que vaig sentat... m'agrada molt llegir mentre faig que escolto musica. Em poso els auricolars del Ipod a les orelles, pero el porto en off. Motiu? Que la gent no em toqui els pebrots i pugui tenir uns 20 minuts de lectura ben tranquila.

Gracies a la segona visita de la meva germana i en Raul, i la primera dels meus pares, em van portar cap aqui adalt un parell de llibres. El primer ja el vaig acabar ben d'hora, i el segon tot just vaig per el final. El llibre es titula "Una nit bestial", escrit per Hugh Laurie, conegut en la ficció com el doctor Gregory House, de la seria House. Segur que el coneixeu, vaja es el coix i tambe el protagonista. Pero jo tinc el plaer de coneixer aquest actor des de fa molt mes temps... de l'Escurco Negre! Recordeu el princep?

Aquesta es la sinopsi que es pot trobar a la contraportada: "El protagonista d’aquesta història es l’expolicia Lang que ara treballa com a pistoler a sou. Un dia rep la visita de McClusky, que li ofereix cent mil dòlars per assassinar Alexander Woolf.Indignat, Lang rebutja l'encàrrec i, a més, decideix advertir la víctima del perill que corre. Quan el protagonista entri en contacte amb l'entorn de la família Woolf, Lang es veurà immers en una escalada de mentides, corrupció i violència, que l'obligarà a mesurar el seu enginy amb multimilionaris malvats i deixar la seva vida en mans tot això mentre intenta salvar una bella dama... i evitar un bany de sang a escala mundial. "

Doncs abans d'arribar a la meva estimada parada Blackhorse, que tinc un bon troc en linia recta, vaig comencar un capitol on es podia llegir una petita historieta amb la qual vaig riure forca. Que carai!... vaig pensar! Dema faig un post en el blog perque els demes tambe pogueu riure. Aixi que aqui teniu aquestes quatre linies que espero que us expandeixin els llavis!

Una vegada hi havia un home que va anar al psiquiatre perque li feia panic volar. La seva fobia es basava en la creenca que hi hauria una bomba en qualsevol avio on ell puges. El psiquiatre va provar de treure-li la fobia, pero no va poder, i va enviar el pacient a un estadistic. L'estadistic es va ficar a picar els botons d'una calculadora i va informar aquell home del fet que les probabilitats que hi hagues una bomba a bord del primer vol que ell agafes eren d'una entre mig milio. L'home no va quedar satsifet, i continuava convencut que el vol que ell agafaria seria l'un entre mig milio. De manera que l'estadistic va tornar a gafar la calculadora i va dir "a veure, estaria mes tranquil si les probabilitats fossin d'una entre deu milions?". L'home va dir que si, que estaria mes tranquil. Llavors l'estadistic li va dir "la probabilitat que hi hagin dues bombes diferents, no relacionades entre si, al primer vol que voste agafi, son exactament d'una entre deu milions". L'home va quedar desconcertat, i va dir "tot aixo esta molt be, pero de que em serveix?". L'estadistic li va respondre: "Es molt senzill. Pugi voste mateix amb una bomba a bord".

Finalment les oliven tenien un gust... a l'olives! Res especial, res magic. Nomes olives i tomaquet amb oli i sal. A la catalana!

No hay comentarios: